callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Älskade måndag?

Kategori: Allmänt

Hej! 
How you doing? 
Idag var en sann måndag. Jag var trött, men jag jobbade på bra och hade faktiskt semisvåra patienter. Det kommer in patienter med långvariga sjukskrivningar som ska förnyas/ utvärderas på akuta tider som är 15 min under sommaren när deras ordinarie läkare är på semester. 
Jobbet avlöpte väl iaf, jag var effektiv och fick saker gjorda. Efter jobbet åkte jag och sambon och kollade på en lägenhet. Vi blir tvungna att köpa förr el senare och vår plan är att passa på att kolla på olika områden. Idag blev det en lägenhet på Solvallavägen i Sundbyberg. Just nu har jag inte en susning om var jag vill bo. 
Nu har jag sett på några avsnitt av Shameless och är på väg till sängen, så trött! Att jobba ( i lagom dos, el ja lite för hög men inte utmattningssyndromhög) är ett bra sömnmedel. 
Natti på er! 
Vi hörs! 
 
Tänk om man ändå vore en ko! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: