callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nyår

Kategori: Allmänt

Hej! 
Tyvärr kännetecknades nyår av sjukdom för min del. Hade en patient i torsdags med otypiska symtom. Halsont, feber och kräkningar. Hen fick bli inlagd. På fredag morgon hade jag ont i halsen men gick och jobbade. På lördag dag mådde jag ändå ok, lagade mat till nyårsfesten och gjorde ärenden på stan. På kvällen kände jag mig lite konstig i huvudet. I bilen på väg till festen var jag superirriterad och kände mig varm och dålig. Väl på festen kände jag mig lätt i huvudet och inte alls sugen på mat. Illamående. Stannade till 12 slaget även om jag sa att jag skulle åka hem tidigare. Men någon gång efter 12 kräktes jag och då kände jag att jag var tvungen att ta mig hem. Man kan säga att jag inte kunde umgås med vännerna och njuta av festen så som jag hade önskat. Väl hemma kräktes jag ännu en gång och på morgonen hade jag feber. Sedan nyårsafton har jag fått i mig lite tårta vi hade med oss hem. Jag är inte längre febrig och får behålla maten men ont i halsen har blivit värre. Jag har ingen aning vad för sorts virus detta var. Har varit orolig att ha smittat mina vänner med, värdparet har en 1 åring. Imorgon hade jag en undersökning jag väntat på som jag fick avboka och som tur är boka om. Är inte i form för något sådant. Jag fyller år i övermorgon och på söndag åker vi utomlands. 
Ja, nu är jag iaf hemma och ser på tv, surfar och sover. 
Hoppas ni haft en bra nyårsafton! 
Och vet ni vad? Vi har hållit förra årets nyårslöfte, varken jag el killen har druckit en droppe alkohol på ett helt år. Vi är så jäkla bra! 
Har varit för sjuk för några nyårslöften iår men vi får se om det blir några! 
Vi hörs! 
 
Anna bjuder på välkomstdrinkar
 
Vackra Yasmin och Behzad
 
Tommy leker med Leo
 
Min fina sambo
 
Förrätt 
 
Vackra Jessica
 
Våra herrar
 
Fina Kim med sonen
 
 Anna och Jessica
 
Desserten gjord av Yasmin 
 
Hela gänget
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: