callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Idag

Kategori: Allmänt

Hej! Senaste inlägget skrev jag igår men det gick inte att lägga upp det, så det publicerades idag. 
Igårkväll var jag superyr. Det kändes konstigt eftersom jag inte har feber. Jag tror jag har blivit uttorkad ioma jag varken har ätit el druckit ordentligt senaste dagarna. Jag gick och la mig och idag mår jag kanske lite bättre. Halsontet är aningen bättre, jag har ätit en liten bit mat och druckit lite te. 
Det börjar bli supertråkigt att vara hemma. Sambon jobbar så jag är ensam hemma. Sover halva dagen och tittar på tv sedan. Det är ungefär det jag orkar. Är glad att jag inte hade stora planer för min födelsedag imorgon. Vi skulle ha gått ut och ätit bara. Idag är alltså sista dagen som 32 åring. 
Nu ska jag försöka ta en dusch. 
Vi hörs! 
 
För någon dag sen
 
nyårsdagen, blå hink att kräkas i

Kommentarer


Kommentera inlägget här: