callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Veckan som varit

Kategori: Allmänt

Hej! 
Den här veckan har varit lite småstressig. I tisdags firade vi Alla hjärtans genom att gå ut och äta och gå och se Fifty shades darker. Filmen var väl som väntat inte något mästerverk men jag gillar att ha sett snackisar. Jag blev jätteöverraskad när jag fick en jättefin ring av min kille. Vi hade inte pratat om att köpa nångra presenter iår. Han har bra smak. Vi kom hem lite sent och därför var jag trött på onsdag. Typiskt nog hade jag några småkrångliga patienter den dagen och dessutom en fler än jag brukar innan lunch, så både jag och labbpersonalen fick slita över lunchen. 
Idag gick jobbet bra men väl hemma var vi jättetrötta. Försökte vila lite men sen har vi städat, burit bort dem sista flyttkartongerna osv. Imorgon kommer sambons föräldrar på besök. 
Fulla arbetsdagar och veckor kräver lite planering för fritiden och dessutom inga större avvikelser från rutinerna för att det ska funka. Men jag är supernöjd med livet just nu, trivs bra på jobbet och med vår nya stad Stockholm. 
Tjingeling! 
 
omtänksamma kollegor bjöd på gott på Alla ❤ dag
 
Överraskad
 
Mat i all enkelhet på Taco bar
 
Vi
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: