callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag var jag och fotade mig för att få mitt kort för jobbet. Tur att jag startade i tid för jag virrade runt i snön i nästan 1 timme innan jag hittade till stället. Norra stationsgatan är säkert lätt att hitta för en stockholmare men inte för mig. Därefter åkte jag till jobbet. Hade 2 bokade och 2 akuta patienter på eftermiddagen. Det är en helt ny upplevelse att skriva remisser här, säg att man ska skriva till Öron/näsa/hals, det finns ca 5 olika mottagningar att välja på, annat var det i Karlstad. Efter jobbet åkte jag hem och blev glatt överraskad av att sambon som var ledig idag hade lagat en god fiskgryta. På kvällen har vi mest tittat på tv. Har en skön träningsvärk på alla möjliga stället efter gymmet igår, även om jag inte har tränat på några månader så tror jag jag lärde mig en hel del av att träna med PT när vi bodde i Karlstad. Nu ska det bli mer träning.
Sova nu eftersom jag måste gå upp innan 6 imorgon. 
Tjingeling! 
 
Sambon kan laga mat, underbart gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: