callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hola amigos!

Kategori: Allmänt

Tjena! 
Hur är det med er? Mig är det fint med. Gick upp 5.45 och  gjorde mig iordning och åkte till jobbet. Hade 4 patienter idag mest för att lära mig journalsystemet. Jag lär mig lite i taget. Dagen var bra och jag slutade kl 16. Är glad att jag inte behöver jobba längre dagar, framför allt när det tar så lång tid att ta sig hem. 
Väl hemma sprang jag på en granne. Världens sötaste dam. Vi stod och pratade och hon visade mig sin lägenhet och senare på kvällen gick jag och sambon över och hjälpte henne med att ta ner några lampor. Det är kul med nya bekantskaper tycker jag. 
Sambon var hemma idag. Han hade handlat mat, lagat mat och burit upp flera lådor och ställt iordning. Det var helt obeskrivligt skönt att komma hem och få middag. 
Det har allt som allt varit en fin dag och snart är det helg! 
Hoppas er dag varit bra den med! 
P.S Det finns mycket att göra här i Stockholm. Just nu har Lars Wallin en utställning med klänningar på Värmdö som jag vill besöka. Idag läste jag dessutom om en restaurang där man får äta 3-rätters i total mörker, Svartklubben. 
Vi hörs! 
 
Någon vecka sedan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: