callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helg med virus

Kategori: Allmänt

Tjabba! Veckan fortsatte med en stressig fredag. Jag hade 7 patienter på förmiddagen varav 3 krångligare än förväntat så det blev en jobbig dag. Jag var hemma runt kl 18 och träffade svärföräldrarna som var här på besök.De hade köpt turkisk plockmat på saluhallen och vi åt gott, pratade och såg sedan Djungelboken. På lördag åt vi lunch på Sturehof som jag velat testa ett tag. Det var fullt med folk, servicen var högklassig, maten var god men inte speciell på något sätt. Kul att ha testat det iaf. Svärföräldrarna åkte hem och vi handlade lite på Åhléns och drog hem. Redan i fredags hade jag ont i halsen och det har liksom hängt kvar. Ont i halsen, snuva och hängighet. Ett litet virus helt enkelt. Vi hade middagsplaner idag med vänner som vi tyvärr fick ställa in. Så dagen spenderas i soffan, jag har passat på att ringa några kompisar. 
Hoppas er söndag fortsätter bra! 
Tjingeling! 
 
Vi har varit alkoholfria i över 1 år nu, kan rekommendera detta vin, bara 2,2% 
 
Turkist plock från Saluhallen
 
Jag och hjärtat på Sturehof
 
Torsk
 
Demonstrationer för afghanska barns rättigheter på Sergels torg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: