callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

God jul!

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Hoppas er julafton varit bra! 
Jag jobbade fredagkväll. Det var ett behagligt lugnt pass, bara 12 patienter och inga mellan 21-22. Väl hemma hade sambon lagat julgröt. Det har han gjort alla 3 jular vi har varit tillsammans. Vi bytte också julklappar. På lördag åkte vi till Skavsta och hämtade sambons syster som flög hit från London. Sedan åkte vi alla till Värmland. De åkte till sin familj och jag till min mamma. 2 av mammas bröder var också här på julen. Det var kul att ses. Vi har tagit det lugnt, ätit mat, pratat och sett på tv. 
Imorgon kommer sambon och hämtar mig och så åker vi till några kompisar till oss i Karlstad. Sedan ska vi träffa ett annat kompispar och sova hos dem. På tisdag åker jag tillbaka till Stockholm för att jobba. 
Vi hörs! 
 
Vi två
 
Granen hemma hos mamma 
 
Min morbrors barn 
 
Mamma 
 
Min morbror 
 
Sebastian 
 
Jag och min morbrors fru

Kommentarer


Kommentera inlägget här: