callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Veckorna innan semester

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Hur är läget? 
Jag är trött. Säkert lite måndagströtthet, och så har jag ju jobbat hela sommaren förutom 2 veckor i juni. Det är nu 2 veckor kvar innan jag får lite semester. Det ska bli skönt. Vi ska vara i Göteborg en hel vecka och så åker vi kanske till Riga. Längtar....
Jobbet är ok. Idag hade jag en missnöjd patient. Det är inte ofta patienter är missnöjda så det är ovant. Jag borde nästan starta en ny kategori där jag skriver om jobbet på vårdcentral för det är minsann rätt intressant ibland. 
I helgen firade jag och min sambo 2 år ihop, grattis till oss! 
Vi hörs! 
 
Mannen
 
Sjukligt god dessert på Ulriksdals wärdshus
 
Moi
 
Ulriksdals slott, värt ett besök
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: