callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjabba

Kategori: Allmänt

Hej! 
Imorgon är det torsdag och tur är väl det för jag är lite trött. Jobbet går bra även om det är lite mer att göra än vanligt pga semestrar. 
Idag åt jag middag/fikade med min gamla gymnasiekompis. Det var mysigt. Vi var på muggen (café vid Slussen) som hon är förtjust i. Jätteskönt att sitta ute och bara snacka, det händer inte så ofta nuförtiden. Jag har hunnit ha 3 pass med min nya PT. Sista gången körde vi en övning, knäböj med gummiband runt ena benet som var en dödlig övning, träningsvärk i rumpan var ett faktum.  Det känns kul att träna med honom men jag har inte kommmit igång med att gå dit själv ännu. 
Förra helgen bestod mest av häng på shoppingcenter. På fredagen var vi ute och pojkvännen sprang intervaller på en bana han har hittat och jag försökte härma honom. På lördag åkte vi till Kungens kurva. Vi handlade några träningskläder på rea på Sportringen och åt sedan i food courten. Sedan var vi på Ikea som är Sveriges största. 
På söndag var vi och kollade på en lägenhet i Spånga. Relativt nära mitt jobb men inte fräscht. Det luktade kiss i trappuppgången. Vi försöker ju bara lära oss olika områden just nu och få ett hum om var vi vill bo. 
Efter visningen började det ösregna och vi skrotade våra planer på att gymma och åkte till Bromma Blocks och käkade där.
Nu ska jag sova, imorgon blir det jobb och PT träning! 
Vi hörs! 
 
I fredags
 
Följde med sambon som skulle springa intervaller
 
På Ikea, Kungens kurva
 
Indisk mat i food courten Kungens kurva
 
Vi hittade en tv för 84 000 på Media markt
 
Smile
 
Jag väntar medan sambon provar kläder på MQ Bromma Blocks i söndags
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: