callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Semester

Kategori: Allmänt

Hej! 
Nu väntar 2 hela veckors semester. 
Jag har varit ensam hemma några dagar och det är första gången på länge. Jag har latat mig rejält. Idag har jag varit på en lägenhetsvisning i närheten. Det är dyrt här i Sundbyberg centrum. Jag har diskat, vikt tvätt och skrivit budget för nästa månad. Annars har jag bara suttit framför tv:n. Igår var jag hos frissan och hängde med kompisar resten av dagen. 
Okidok! Imorgon bär det av mot Gbg. Jag tar tåget vid lunch och ska möta sambon där. Vi är bjudna på middag hos en kompis sedan på kvällen. Det ska bli kul! 
Vi hörs! 
 
Efter besöket hos frisören
 
Fick hänga med den här godingen igår
 
Och dem här snyggingarna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: