callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Den sömnlösa

Kategori: Allmänt

Hej! 
Natten mellan söndag och måndag sov jag inte alls. Tror det var en blandning av vår långa sovmorgon på söndag och att jag faktiskt har en hel del att tänka på som var orsaken. Jobbigt var det Iaf. Solidarisk som jag är gick jag till jobbet på morgonen men fick be om att få gå hem vid lunch. 
Inatt har jag istället sovit som en bebis. Skönt att ordningen är återställd. Jag brukar som tur är inte ha sömnsvårigheter. 
Det jag märkte igår var att läkarjobbet inte går att sköta med vänsterhanden. Man måste vara skärpt för det kommer faktiskt mer el mindre komplexa frågor till en dagligen. 
Hoppas ni alla sover gott och inte har några sömnproblem!
Ha nu en fin dag! 
 
 
På minnesbergs badplats igår 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: