callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Dedicare

Kategori: Allmänt

Hej! 
Nu har jag min första semestervecka av 3. Sitter här och väntar på bussen då jag ska jobba på en annan vårdcentral den här veckan som hyrläkare. Första gången för mig så det är spännande! 
Söndagen var helt ok. Vår vana trogen var vi på lägenhetsvisningar. Vi hann 3 st, i Rissne och Hässelby strand. Som överallt annars finns det även här i Stockholm finare och ruffigare områden. Som utomstående är det helt omöjligt att veta vad som är vad. Så vi försöker lära oss. Lägenheten i Rissne älskade jag. En stor fyra med en uthyrningsdel. Jag älskar lite större lägenheter. Däremot har jag förstått att det kan vara lite stökigt i Rissne centrum iaf. Hässelby strand hade helt sjukt fin utsikt över Mälaren men jag tyckte inte så mycket om resten. Efter det var jag på Mall of Scandinavia och fikade med en gammal vän från Göteborg som var på besök. På kvällen hann jag med en pytteliten löptur på en halvtimme. 
Något som har drabbat mig sista tiden är låggradig ångest på helgerna. Jag tror att allt det här med bostadsköp stressar mig jättemycket. Det är i princip allt jag tänker på. Av den anledningen tror jag inte att vi ska dra ut på det alltför mycket. 
Ha nu en skön dag så hörs vi! 
 
Vi slank in på Lindt när vi var på Mall of Scandinavia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: