callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tja

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag har varit lite seg. Jag hade handledning på jobbet, sedan läkarmöte i 1,5 timme. Jag hade bara en patient och på eftermiddagen hade vi utbildning om journal på nätet, alltså att patienter kan läsa sina journaler på internet nuförtiden. Efter jobbet kände jag bara för att göra något annat än att dö i soffan. Jag och min kille gick ut och åt på Pizza Hut, det var fint väder så man kunde sitta ute. Nu är jag så trött så jag ligger redan i sängen. Har ett projekt som går ut på att försöka lägga mig i tid, tror jag skulle må bra av lite mer sömn. Lovar att rapportera resultatet. 
Vi hörs! 
 
Mums, Pizza Hut
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: