callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Aktiv lördag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag hade jag eld i baken. Gick upp vid 9 och var på ett spinningpass kl 10. Det var länge sen jag körde spinning och det var skönt. Efter träningen hade jag tid hos min frisör för ögonbrynplock och trådning av ansiktet. Det var skönt att få det gjort. Sedan gick jag i några affärer och köpte födelsedagspresent till min lillebror som ska firas imorgon. Därefter träffade jag några vänner i stan för fika. På eftermiddagen har jag varit hemma och kollat på min serie The good wife och nu på kvällen har jag städat lite. 
Detta var iaf för mig en superaktiv lördag och nu är jag ganska trött. Sambon kommer snart hem från jobbet.
Vi hörs!
 
På väg till spinning
 
Lördagsshopping
 
Nu är det säsong för granatäpplen, I love them 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: