callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Totalt slut

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är jag helt slut, jag ligger redan i sängen för jag orkar inte ens se på tv. Jobbet var ungefär som vanligt, efter jobbet var jag och mamma och min sambo på restaurang och käkade mezze. Det var gott och diskussionen berörde allt mellan Trump, vår kommande flytt och gamla släktminnen. Vi ska flytta i februari till ny stad. Så nu är vi i full gång att söka lägenhet och jobb. Idag fick jag 3 mail om jobbintervjuer. Ska försöka köra intervjuerna telefonledes så långt det går. Vi hittade också en lägenhet som är som hittad. Den är lite för billig vilket får en att bli misstänksam. Vi pratade med ägaren idag och nu hoppas vi mest att det inte ska visa sig vara en bluff. Jag tror det här med flytt och allt vad det innebär tar på mig.Nu ska jag läsa lite och nanna sen. Ciao! 
 
Längtar efter semester och lugn och ro

Kommentarer


Kommentera inlägget här: