callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Mitt i veckan

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag har lyckats bli lite småförkyld. För sjuk för att känna mig pigg men för frisk för att vara hemma från jobb. Imorse gjorde jag också konststycket att försova mig. Vaknade kl 9.30 när jag skulle ha varit på jobbet kl 8. Som tur var hade jag inga patienter på morgonen men missade min handledning som är 1 timme per vecka då man får ta upp allt man är osäker på. 
Väl på jobbet avlöpte allt väl, hade 2 patienter på eftermiddagen och hann med lite administration. Det känns som hjärnan går 30% mer sakta när man är sjuk. 
Sambon lagade fiskgryta med saffran och satte upp julgran och ljusen. Pynta får vi göra imorgon. Nu hoppas jag att jag håller resten av veckan, imorgon ska vi dessutom gå på julbord. 
Hur har ni det? 
Vi hörs! 
 
Fiskgryta med saffran 
 
Julmys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: