callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledig måndag

Kategori: Allmänt

Hej ho!
Hur är läget? Här har vi haft en lååång helg. Hela nov och december jobbar jag bara 90% vilket betyder att jag är ledig varannan måndag.
I helgen var vi hemma hos några av våra vänner på middag. Sjukt trevligt med jättegod mat, trevliga konversationer och tom en film hann vi se. En helkväll. Igår tvättade vi och idag har vi varit på gymmet och sett på serier. Jag hade inte varit på gymmet på en hel månad. Var på spinning idag och det var förstås jobbigt efter så lång träninspaus. Jag har haft problem med magen och det blev faktiskt lite värre efter träningen men jag tror inte det spelar roll vad jag gör, har ändå ont i magen ibland. Det var iaf skönt att komma tillbaka till gymmet igen. Ska försöka köra iaf 2 pass i veckan framöver. Har dessutom fyra PT timmar kvar som jag har köpt.
Jag hade också ytterligare en telefonintervju idag. Jag är uppe i 3 intervjuer nu som jag har haft per telefon och där jag ska gå på riktiga intervjuer snart. Hade tänkt klarar av alla intervjuerna samma dag men tror faktiskt jag får ta 2 dagar, blir ju helt snurrig annars. Det är ytterligare ett ställe som hört av sig så jag tror det kommer sluta med 4 intervjeur allt som allt.
Ja ni, det var väl vad vi har gjort.
Vi hörs i veckan!
Ciao!
 
Vi och våra vackra vänner i lördags
 
De är sjukligt bra på att laga mat, här persisk shole zard
 
Moi
 
Tommy testar kurdiska byxor
 
Kunde inte hålla mig
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: