callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Idag

Kategori: Allmänt

Hej! Idag vaknade jag lite tidigare än vanligt och hann kolla hur presidentvalet i USA hade gått. Förvånande att Trump vann, det trodde jag inte. 
På jobbet var det ungefär som vanligt. Några möten och några patienter. Sedan har jag handlat mat och nu är jag hemma. Det är 3:de veckan som jag inte har tränat alls. Det började med att magen var i total obalans och jag kände mig inte i form. Det är fortfarande inte bra än. Den här månaden var en sjuk månad ekonomiskt, redan 1 vecka in på månaden hade jag bara 700 kr på mitt konto. Japp det går! Vi håller just nu på att leta jobb och lägenhet  då vi ska flytta i februari. Mycket som händer. 
Nu ska jag se lite på tv, har ont i magen. 
Vi hörs! 
 
Dagens middag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: