callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Calm weekend

Kategori: Allmänt

Hallå! 
Hur är läget? 
Här är det fint. Jag har haft en riktig lugn helg. Jobbade till 17 i fredags, sedan hem och landade i tv soffan. Sambon har jobbat både lördag och söndag. Igår sov jag till kl 11 och la mig igen kl 22 på kvällen och somnade. Jag måste ha varit jättetrött. Igår var jag hemma förutom middag hos vänner på kvällen. Det var trevligt. Idag har jag kollat på The good wife, städat lite och åkt till ett köpcenter med sambon och våra vänner och julshoppat lite. Första julklappen är köpt till lillebror. Iår blir det budgetjulklappar, tänkte att alla klapparna ska kosta runt 2000 kr och inte mer. Har så många utgifter med resa i januari och sedan flytt så jag vill inte ens tänka på det. 
Jag känner mig ganska utvilad efter en vilohelg. Det behövdes nog.
Hoppas ni har haft en trevlig helg och första advent! 
Vi hörs! 
 
Avslöjar färgerna på vår julgran för iår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: