callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Upptagen helg

Kategori: Allmänt

Hej! Den här helgen har vi inte haft många sofftimmar. I lördags gick vi en jättelång promenad på 2 timmar. På eftermiddagen blev det grillmiddag hos några vänner. Det var jättetrevligt, god mat, fint väder och sköna diskussioner. 
Idag hann vi med sovmorgon och sen gjorde vi oss i ordning för att gå på lunch hos ett par andra vänner i Molkom. Det var första gången jag var där. Det blev jättemycket god mat och kul att ses. Vi kom nyss hem och nu är helgen över. Det vi inte hunnit med den här helgen är att städa och laga mat men det är ju skitsamma, vi har haft jätteroligt. Den här helgen har jag tagit hand om mig själv genom att ha kul! 
Hoppas er helg också varit givande! 
Vi hörs! 
 
Egen müsli i lördags
 
Moi
 
Maaat
 
Fina Anna, Kim och Leo
 
 
Jag och söta Leo
 
Efterrätten vi fick idag
 
Jag idag i Molkom
 
Hittade en peruk 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: