callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag var första dagen på vårdcentralen. Det blev en del intro och så följde jag med på några patientmöten. Tyvärr verkar inte bemanningen vara helt 100, jag hoppas det drabbar mig så lite som möjligt. Och mitt rum är pyttelitet med undersökningsbrits och datorn i samma rum. Alla andra har 2 angränsande rum, ett för undersökning och ett för datorn och administrativt arbete. Överlag tror jag att det blir ett halvår med mycket jobb. 
På eftermiddagen har vi lagat mat och tagit en promenad. Vädret var jättefint! 
Mitt nya beslut i livet är att ta hand om mig själv, något jag har varit rätt dålig på. Får skriva mer om det snart! 
Vi hörs! 
 
Kvällspromenix
 
Fin utsikt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: