callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ett helt år ❤️

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag satt och tittade på gamla inlägg här i bloggen. 
Igår för exakt 1 år sedan var jag på en första dejt med en fin kille. El ja, det var en träff, att det skulle vara en dejt var inte helt uttalat. Men en trevlig dejt blev det iaf med klassiskt restaurangbesök. Dagen därpå sågs vi igen och var på bio och åt ännu en middag ihop. Efter det var vi hooked och sågs flera gånger i veckan. Förra sommaren var vi i Nice ihop och det var där på flygplatsen efter en skön vecka ihop som vi uttalade de magiska orden, att vi nu var ett par. Sedan dess har vi hunnit flytta ihop och uppleva mycket roligt tillsammans. Det har varit ett bra år. Och vet ni vad? Vi har inte haft ett enda bråk, hur konstigt är inte det? Han är underbar att vara med, omtänksam, rolig och hängiven. Jag är tacksam för att jag träffade en sådan skön person, för att det blev vi och för att vi är lyckliga tillsammans. Nu hoppas jag på fler år tillsammans. 
Tack för att ni läste! 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ni är så gulliga tillsammans.
    Jag är så glad att du har träffat en fin kille.en stor kram
    Mamma.

    Svar: Merci azizam! :)
    Nasha

    2016-05-11 | 00:23:28
  • Rona säger:

    Naw, gulligt! Det förtjänar du!

    Svar: Tack! :)
    Nasha

    2016-05-11 | 09:16:01

Kommentera inlägget här: