callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bra dag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag fick jag på egen begäran vara på en psykosavdelning. Det visade sig vara lite mer spännande än vanlig avdelning där de flesta har depression och ångest. Så ett litet hopp väcktes ändå till liv, psykiatrin är inte helt borträknad som framtida specialitet. Efter jobbet tog jag och min pojkvän en lång promenad på över 1 timme. Det var så fint väder. På kvällen har vi bara tagit det lugnt. Imorgon jobbar jag från 8.00 till 8.30 dagen därpå. Jag har aldrig gjort ett sådant långt pass på akuten och är lite spänd. Har jag tur får jag sova någon timme på natten. 
Vi hörs! 
 
En sådan doktor du kan träffa på sjukhuset 
 
Fin utsikt över Klarälven i Karlstad idag
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: