callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

SEMESTER

Kategori: Allmänt

Hej på er!
I fredags gjorde jag min sista arbetsdag innan semestern. Dessa efterlängtade 4 veckor. Sista veckan på jobbet var dessutom stressig. 
Än så länge har jag hunnit hänga med några vänner, hälsa på min mamma och träna några gånger. Idag tränade jag med min PT men resten av dagen har vi haft filmmaraton och sett 3 filmer på raken, November man, Alice i underlandet och Förr el senare exploderar jag. Det är skönt med sovmorgonar och att inte behöva stressa och att gå till gymmet utvilad och inte kl 18 och skittrött efter jobbet. Men trevligast av allt kommer resan till Nice bli. 
Vi hörs fina! 
 
Fin bukett från sambon
 
Kitchen and table i fredags följt av bio
 
Kitchen and table Karlstad
 
Vegetariskt på Kitchen and table
 
Vero
 
Karlstad stadslopp
 
Kim sprang också
 
Grillade i söndags 
 
Gym
 
Uppdaterar mig
 
Hängt med lillebror och köpt honom lego
 
Helt slut efter träning med PT idag
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: