callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nationaldagen

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Hoppas ni har haft en trevlig nationaldag! Röd dag är alltid bra. Vi har inte gjort något speciellt för att fira. 
Började dagen med ett body pump pass. Jag hade glömt hur jobbigt det är. Det var säkert 1,5 år sen jag var på det sist. Efteråt gjorde vi en god smoothie och sallad. Resten av dagen har jag tvättat. Det har verkligen tagit hela dagen men nu finns det inte ett enda smutsigt plagg. 
Jag ser framemot jobbet imorgon, har en hat/kärlek relation till min signeringskorg. Det är den som gör att jag kan följa upp mina patienter. Jag trivs bra med jobbet trots att det är mycket att göra. Vem vet, det kanske blir distrikt för mig i framtiden? 
Vi hörs, och ha nu en trevlig vecka! 
 
Banan och mango smoothie efter träningen idag
 
Och så varsin sallad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: