callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lite sömn

Kategori: Allmänt

Hej! 
Inatt hade jag svårt att sova, såg filmen Now you see me till sent och sov sen oroligt. På morgonen var studierektorn för oss AT läkare som är på vårdcentral och hälsade på mig, min handledare och chefen på vårdcentralen. Det är jättebra att man kollar läget ioma alla vårdcentraler är så olika. Jag är nöjd med min arbetsplats ovh trivs bra. Det var riktigt kul att höra att det är ömsesidigt. Både chefen, personalen och handledaren är väldigt nöjda med mig. Jag har snabbt blivit självständig och tar ju lika många patienter som ST läkarna. 
Sedan var det 4 patienter och så slutade jag vid lunch. 
Idag hade jag träning med min PT. Hon hade ett nytt program för mig, tabata med olika stationer. Det var intensivt och jag var helt slut, precis som det ska vara. 
Efter jobbet tog jag en tupplur och sedan hörde mamma av sig och ville ses. Vi träffades på hennes jobb. Hon jobbar med flyktingbarn på ett boende. 
Det har varit en bra dag, jag ska satsa på att vara i säng tidigt. Full mottagning imorgon och jag har en rektoskopi bokad som jag ska få lite hjälp med, vissa undersökningar är jag inte helt bekväm med än, så det är bra att öva. 
Vi hörs hör ni! 
 
Efter tabata-passet med min PT
 
Måste bara rekommendera den här ketchupen, sjukt god 
 
Min mamma, gungades i parken, barnasinnet kvar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: