callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Idag

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare! 
Idag hade jag tid hos frisören kl 8.30. Efter det blev det en lång frukost och morgontidningen. I vanliga fall tar jag en macka med till jobbet och äter vid datorn så att hinna äta frukost känns skönt. Sen blev det lite shopping på stan. Efter det var jag och fick en nagelförlängning. Det känns lyxigt eftersom jag inte får ha långa naglar el nagellack på jobbet. 
På kvällen var vi ute på en joggingtur. Det blev 5 km. Det går fortfarande sakta men det gick iaf lite snabbare än sist. 
Nu ser jag på fotboll! Heja Sverige! 
Vi hörs! 
 
Att hinna äta frukost känns lyxigt
 
Naglar som känns jättelånga
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: