callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobbdag, slappartid

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag jobbade jag till kl 18, det är rätt mycket administration som ska hinnas med på en vårdcentral. Det var en helt ok arbetsdag. 
Efter jobbet åkte jag hem och sen dess har jag mer el mindre suttit här i soffan och kollat på tv. Började se "The Good Wife", helt ok serie. Och så passade jag på att äta sill och potatis, min sambo ogillar både och, och ikväll jobbade han. Det var enkelt och gott. Jag inser att jag har bloggat med matbilder på sistone, men vad ska jag göra, under vanliga arbetsdagar blir det ju inte så mycket annat. 
Imorgon ska jag träffa en gammal kompis från gymnasiet som är här i stan några dagar, det blir kul! 
Vi hörs! 
 
Me at work
 
Nom nom, enkel sommarmat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: