callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Första arbetsdagen

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är min semester slut och idag började jag jobba. 
Vi åkte hem 13/7 från Nice efter 2 härliga veckor. Och dagen efter hände det hemska i min favvostad på Rivieran. Det är så hemskt. Gator man har gått på dagligen under sina sommarsemestrar och ett firande jag själv deltagit i tidigare år.... 
Det som hände var ofattbart. Jag har varit i kontakt med damen vi bodde hos i Nice och hon mår bra. 
 
första arbetsdagen var helt ok. Lite tid till administration och så 5 patienter, fördelat mellan depressioner och urinvägsinfektioner ungefär. Jag trivs med jobbet. 
Igår var vi på en liten båttur med några vänner, bra avslut på vår semester. 
Vi hörs kära vänner! 
P.s Tror ni att bloggars tid är förbi? Att det är bara Insta som gäller nu? Jag orkar inte börja instagramma och känner mig lite gammal i dessa Pokemontider. 
På återseende! 
 
På den här strandpromenaden, en av dem vackraste dog så många, ofattbart 
 
Vår söta värdinna i Nice, tycker om henne 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: