callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Min 32-årsdag på Familjen

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Tänkte lägga upp bilder från min födelsedag, jag fyllde hela 32 år 4 januari. Det känns smått overkligt att man helt plötsligt är så vuxen, kronologiskt räknat iaf!
Det var en trevlig dag. Jag och min kille var i GBG, jag fick min present och bakelser av honom på morgonen. Sedan var vi ute och åt middag med mina kompisar på kvällen på en restaurang som heter Familjen. Det var trevligt och jättekul att träffa alla. Dessutom fick jag jättefina presenter, allt var väldigt användbart.
Vi får se var nästa födelsedag firas, just nu vet jag inte ens var vi kommer befinna oss nästa vinter. Den som lever får se.
Ciao!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: