callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgrapport

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Vi har en härligt solig söndag här i Karlstad. Jag är småförkyld så jag har stationerat mig själv i sängen och ska blogga, läsa, skriva ner i min budget osv. 
I fredags fyllde en kollega år och vi var ute och åt på restaurang tillsammans. Det var trevligt och man fick se några nya ansikten också. 
Igår städade vi. Sedan en tur på stan, köpte fler tallrikar till vår service och på eftermiddagen kom ett trevligt par på besök. Lata som vi är bjöd vi dem ut på restaurang istället för att laga middag. För oss tjejer blev det sushirestaurang Happy kitchen och smakmeny. Jag hade testat den innan men de ändrar den helatiden så det blev ändå inte exakt som sist. 
Efteråt gick vi hem till oss och fikade innan dem gick hem. 
Idag hade jag tänkt gymma och även ta en promenad men jag har ont i halsen och känner mig allmänt tung i huvudet så jag avbokade träningen. Det får bli lite läsning och lugna aktiviteter hemma. 
Vi hörs! Ha en skön söndag! 
 
Jag och 2 snygga systrar och kollegor i fredags
 
ceasarsallad med scampi på Frost
 
Lördagsfrukosten inklusive våfflor och turkisk yoghurt med valnötter och honung, notera att vi har skaffat en morgontidning
 
Helgshopping, fler tallrikar till vår service
 
Jag igår på Happy kitchen
 
Sashimi, en av fyra rätter på smakmenyn
 
En rykande burk
 
Sushi
 
Yarimar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: