callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bra måndag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag gjorde jag min första dag på psykiatriakuten. På morgonen var det lugnt men patienterna ramlade in vid lunchtid. Man träffar mycket färre patienter än på tex medicinakuten. Idag trivdes jag bra och jobbade tom över 1,5 timme. Efter jobbet promenerade jag hem och åt en sallad, kollade på en serie och körde sedan ett litet online pass med SATS som heter Bootylicious. Det var faktiskt rätt jobbigt och satt perfekt. Det har sammantaget varit en ovanligt bra måndag.
Nu har jag lite slappartid innan en dusch och sängen. 
Ha nu en trevlig vecka! 
 
Indisk gryta in the making, gårdagens kulinariska övning 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: