callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag har haft det stressigt på jobbet. Förra veckan var 2 sjuka så vi var bara 2 läkare på vårdcentralen hela veckan. Idag blev patienterna mer komplicerade än väntat och några dök upp utan bokad tid. Lite kaos helt enkelt. Jag har sjukt mycket provsvar, remisser och brev jag måste signera och skicka iväg, men men det fixar sig. Hela helgen gick åt att plugga till AT tentan. Sambon ställde upp med städning, handlade och lagade mat. 
Idag har jag varit och kört ett bålpass på gymmet.
Förra veckans träning: 
 
Gym med PT X 2
Promenader 1 timme X 2
löpning 5km
 
Jag är så nöjd. Imorgon träffar jag min PT för ett benpass hon har satt ihop åt mig, blir spännande. 
Nu ska jag dö lite, så trött! 
Hörs! 
 
Nya kläder och skor
 
Var ute på AW med kollegorna
 
Åt pasta med skadjur
 
Fredagsmiddag, ugnsrostade rotsaker, marinerad quorn och tzatziki
 
Vårt lördagsgodis
 
Helgfrukost
 
Sambon tycker fänkål ser ut som ett hjärta
 
Helgmiddag, fiskgryta med fänkål
 
Efter träningsmoothie
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: