callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Semester?

Kategori: Allmänt

Hej! 
Den här veckan har varit lite trött och tung så här långt. Idag kändes som fredag fastän det bara är tisdag, ja ni fattar. 
Idag jobbade jag halvdag, var sedan på en föreläsning och på eftermiddagen hade jag träning med min PT. Tyvärr var jag trött, blev 10 min sen och det blev en halvdan träning. Men jag kom iaf iväg, hade jag inte bestämt med PT:n så hade jag gått raka vägen hem och satt mig i soffan. 
Imorgon ska vi till Arvika för att ha temadag om palliativ vård. Det ska ändå bli skönt med avbrott från vardagen. 
Just nu hade jag behövt en vecka ledigt bara för att vara hemma och ladda om batterierna. Men icke sa Nicke, 3 dagar kvar av veckan och på fredag har jag nattjour.
Hur mår ni? 
 
Jag i lördags när vi hade middagsgäster 
 
Marinerat revbensspjäll, avokado/mangosalsa, rödbeta med chevre, kall bearnesås, potatisklyftor, majskolvar och laxpaj stod på menyn
 
Efterrätt, chokladpannkaka med hallongrädde, mums
 
Söndagmorgon bjöd på lugn frukost och Elle
 
Vi blev med matta, köpt second hand, jag är så sjukt nöjd
 
Sambons föräldrar gav oss en underbar orkide
 
Jag försöker läsa lite, hjärtat är ett mysterium tycker jag
 
Igår på jobbet, trött
 
Lagade mat igår, pasta och qournfärs med tomstsås, grädde, majs och starka kryddor
 
Ett trött träningspass idag, jag var iaf där! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: