callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Onsdag med virus

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag blev det jobb som vanligt. Det är mina sista dagar på öppenvården och jag ringer upp patienter för uppföljningar och försöker planera fortsatt behandling för dem jag har träffat. Jag är nöjd med placeringen, min handledare var verkligen en duktig psykiater och övrig personal var också trevliga och hjälpsamma. 
Efter jobbet gick jag hem och kände mig jättetrött med huvudvärk. Min sambo är hemma sjuk så jag trodde att jag också var smittad. Jag vilade mig lite och sen har vi ätit lite pizza och nu ser vi på tv. Jag missade en rekryteringskväll på jobbet Ikväll.  Jag var där förra året och det var nice men ikväll mådde jag inte tillräckligt bra för att gå. Nu återstår att se om jag blir förkyld el inte. 
Vi hörs! 
 
Dagens jobbild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: