callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bra måndag

Kategori: Allmänt

Hej hej! 
Hur är det med er? 
Jag har haft en bra dag trots extremt lite sömn inatt. 
Jag hade min första riktiga dag på öppenvårdspsykiatrin. Det är patienter bokade till oss AT läkare som vi träffar och handlägger. Min sista patient uteblev så jag slutade lite tidigare. Det är lite annorlunda att vara på en mottagning. För det första så har man sina vanliga kläder på sig och inte sjukhuskläder. Det är lite skönt. Sedan är man lite mer fri med sin tid mellan och efter patienter. 
Efter jobbet tog jag och sambon en liten promenad. 
Nu känner jag av sömnbristen och det blir förhoppningsvis en tidig kväll i säng. 
Vi hörs! 
 
Jag på jobbet idag
 
Fin utsikt på väg till jobbet
 
Dagens middag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: