callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjabba Tjena!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag har inte hunnit blogga så mycket, jobb ni vet.
Denna veckan är jag på akuten. Det är spännande och tiden går fort men man blir trött. Det är inte tal om att ta fler raster än lunchen och det är verkligen full rulle. Jag har idag upptäckt min första hjärninfarkt (stroke) och även djupa ventrombos, alltså propp i venen i benet. Man lär sig något nytt helatiden.
Jag är allt som allt så nöjd med mitt jobb. Läkaryrket rocks!
Annars händer inte mycket, jag övningskör 2 gånger i veckan med en skola, det är kul.
Jag tänkte lägga upp några bilder från de semesterdagar jag faktiskt var i Sverige och gjorde något skojigt.
Ja ni, vi hörs då!
Kram
 
Härligt varm dag, på väg till Alsters herrgård, glöm inte hjälmen när ni cyklar, saves your brain!
 
På Alsters herrgård, Gustav Frödings gamla hem
 
 Food på Alster
 
 Vår värmlandska nationalskald Fröding
 
Alster
 
 I inre hamn Karlstad för att äta lunch
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: