callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Zalando

Kategori: Allmänt

Hej! Det har varit en hemskt ospännande vecka då jag har varit hemma och sjuk. Mår bättre nu och ska gå jour imorgon. Underbart med jobb på söndag, NOT! 
Jag fick leverans från zalando i veckan med 9 varor jag hade beställt. Tycker om zalando för att det är fraktfritt och man kan alltid beställa hem fler grejer än man behöver för det är även gratis att skicka tillbaka varor. Det har alltid fungerat väl för mig. Jag behåller 5 av varorna jag beställde. Ett av bästa köpen är ett par tofflor från Shepherd. Jag älskar deras tofflor och har haft flera av dem. Nu är hösten räddad känner jag ( Jag har nämligen en kall lägenhet och kalla fötter).
På återseende och ha nu en fortsatt trevlig helg! 
 
Skinntofflor från Shepherd, håller länge och är riktigt varma! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: