callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag och julkänslor

Kategori: Allmänt

Hallå!
Den här veckan är jag på akuten, kl 10-18.30 vilket gör att man kan sova ut lite på morgnarna men man får inte mycket annat vettigt gjort. Första dagen avlöpte iaf väl.
I helgen var jag och shoppade julgran( plast) och även kulor och pynt. Jag har fett mycket julkänslor just nu. Det ska bli så mysigt. Första julklappen köpte jag dessutom när vi var i London.
I helgen var jag och hälsade på min mamma och lillebror. Det var mysigt. Sebastian börjar verkligen bli stor, hela 7 år nu och går i ettan. Tiden går verkligen fort.
Vi hörs hör ni!
 
Sebastian fyllde 7 för ett tag sen och då jag inte kunde vara med på hans fest så fick han tårta och present av mig nu
 
 Det är nu officiellt vinter i Värmland
 
Julstjärna på plats plus en söt snögubbe jag fick av en kompis!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: