callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Halmstad och Göteborgshelg

Kategori: Allmänt

 

 
Här kommer bilderna från mitt besök i Halmstad och GBG i helgen. Det var kul och jag hann träffa många av mina vänner.
 
Halmstad vid Nissan
 
 Fina Linn på Söderfamiljen
 
 Musslor på restaurang Söderfamiljen i Halmstad
 
 Efterrätt
 
 Fina familjen Ståhl
 
 Lånade Linns fina Opinagellack och pimpade naglarna, att måla naglarna tillsammans, den ultimata tjejkompisaktiviteten
 
 Söta Linn
 
 Jag och finingen Ebbot som är mycket lätt att fatta tycke för
 
 Caféhäng I Halmstad, Waynes, största cafét jag nånsin varit på
 
Waynes Halmstad
 
 Med Maria på Marco Zero i Göteborg
 
Drinkar på Spisa
 
 Skål!
 
 
Spisa
 
 Takhäng på Scandic Rubinen på Avenyn
 
 
På besök hos Alex och Ingrid
 
 
 Sötaste Selma med klänningen hon fick av mig på sig, köpt på Next
 
 Besökte min gamla adress Postgatan av nostalgiska skäl
 
 Avenyhäng på El Corazon med Ali, men ska vi vara ärliga är det enbart pizza de är bra på
 
Filmkväll hos Mikael, Bird man på storbild
 
 
 Gymnasisterna hade bal med samling utanför Posthotellet, kan berätta att beiga, gula och nude färger präglade årets balklänningar
 
 Och avslutningsvis mysigt fika med Ida på Brogyllen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: