callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

En sisådär vecka

Kategori: Allmänt

Hej!
Regnet öser ner i Solstaden och det har varit ruggigt hela dagen. Jag har halsont och är allmänt hängig och har hamnat på en avdelning denna veckan med ganska krångliga patienter och en överläkare som har varit lite frånvarande så jag har fått göra väldigt mycket. Det är en sådan vecka men det går ju bra det med.
Tänkte lägga upp lite bilder mest för att pigga upp mig själv lite faktiskt!
Imorgon fortsätter kampen, börjar man tänka på att ja den här patienten går och ramlar ofta, har ett lågt blodvärde och dessutom 3 sorters blodtryckssänkande mediciner, vi kanske ska ge honom blod och sänka hans medicinering, och man dessutom befinner sig på ortopeden så är man illa ute!
 
På väg ut
 
 På bussen
 
När man flyttar till Karlstad får man ett helt häfte med oilka erbjudanden, bl a gå två betala för en på operan och teatern. Riktigt bra välkomstpresent!
 
Söndagsnöje, Samba av samma regissör som En oväntad vänskap, kan rekommenderas, en måbra film
 
 Följt av pizza på Pizza Hut, jag komponerade min egen pizza med 3 sorters ost på, to die for!
 
Och så lite shoppingsfynd, citrongul bikini från Twilfit, köpt på Gallerian i Stockholm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: