callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Oh jäklar

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag har som sagt en helt oplanerad helg. Vilket jag tyckte var tråkigt igår men idag känns det annorlunda. Jag var på ett spinningspass kl 11. Det heter 30-20-10, fyfan vilket jobbigt pass. Jag höll på att få en hjärtinfarkt! Efteråt promenerade jag hem. Vi har soligt fint väder här i Karlstad idag. Jag gick lite omvägar och kollade på några hus där jag vet lägenheter är ute på uthyrning.
Resten av dagen får jag göra vad fasen jag vill. Vi får se hur det blir. Ska även försöka gå till gymmet imorgon och då på Body Balance.
 
En tanke som har slagit mig på sistone är att de människor som tränar 5 dagar i veckan el har extremt fint, städat och snyggt inredda hem måste ha sjukt tråkigt rent socialt. För om jag är ledig så vill jag träffa folk. Springer man på fester, fika, shopping och diverse andra sociala grejer så fort man är ledig så hinner man ju inte träna lika mycket el vara hemma och pyssla. De enda gångerna jag verkligen går och tränar i lugn och ro el orkar ta tag i städning hemma är när jag inte har hittat någon att hänga med. Vad tror ni, är jag översocial el är hemmapysslarna/evigt tränande männskorna ensamvargar? Jag tror visserligen att jag mår bra av en oplanerad helg då och då, först är det lite trist men sen kommer jag på att det finns saker jag vill göra och ta tag i.
Vi hörs!
 
Efter ett dödligt 30 min pass spinning på SATS, 30-20-10 heter passet och består av intervaller. Jag är nog mer uthållig än vad jag är snabb så att spurta är inte min grej, höll på att dö
 
 På promenad
 
 Fint väder idag
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: