callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

I fredags

Kategori: Allmänt

Hej på er!
I fredags fyllde en av mina AT-kollegor år och var snäll nog att bjuda på fest. Och vilken fest sen! Hon hade gjort jättefint och det var trevlig och uppsluppen stämning. Sedan hängde jag med dem andra ut även om jag inte alls hade planerat det. Vi var på Tempel bar först. Det är faktiskt ett litet mysigt ställe om man bara vill sitta och snacka och ta sig en drink. De har en duktig bartender som gjorde goda drinkar. Deras vakt var tom trevlig vilket är ett stort plus tycker jag, jag pallar bara inte sura vakter. Sedan var vi på Jaguar som är en klubb. Om jag har förstått det rätt så är det lite av ett 18-årsställe men födelsedagsflickan fick välja. Allt som allt var det en väldigt trevlig kväll. Kul att komma ut lite och ta tempen på Karlstads uteliv och hänga med kollegor under avslappnade omständigheter.
 
Sött armband jag köpte kvällen till ära, från Snö
 
Getting ready for party
 
 Birthday girl
 
 Så fint fixat
 
 Även toppen var ny för kvällen, köpt på Lindex, kom på det efteråt att det kanske passar bättre till vardags än fest dock
 
 Fina gäster, romantiken flödar
 
 Kvällens hedersgäst som hade flugit hit från Polen enkom för detta
 
 Puss på dig!
 
Fin
 
 Ja må hon leva......
 
 Och så var hon 28............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Robex Lundgren säger:

    fint

    2015-03-17 | 23:13:30
    Bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/
  • Linnéa Alpsten säger:

    Åh vad kul! :D Grattis grattis!

    2015-03-17 | 23:19:10
    Bloggadress: http://linneaalpsten.blogg.se/
  • Entrevista - Livet som student i England! säger:

    Vilket fint armband på första bilden, riktigt stilrent!

    Svar: Tack! Ja Snö gör fina saker! :)
    Nasha

    2015-03-17 | 23:47:55
    Bloggadress: http://entrevista.blogg.se

Kommentera inlägget här: