callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgen som gick

Kategori: Allmänt

 
Hej!
Tänkte skriva lite om helgen som gick eftersom jag inte hunnit göra det tidigare. Jag hade min kompis Mikael på besök från Göteborg. Första vännen ut att komma och hälsa på. Det blev en riktigt bra helg. Vi hittade på en hel del saker och hann umgås ordentligt.
Karlstad visade sig kanske inte från sin bästa sida varken med vädret el restauranger vi var på men vi hade ändå kul.
 
 
Vi börjde med pannkakor på Café Louise i Duvanhuset, Mysigt café men inte särskilt goda pannkakor
 
 Första dagen var det fint väder
 
 Spontan lunch på Tom yam, som visade sig vara ett misstag, skum buffé, ljumen mat och mycket var dessutom slut
 
Ja inredningen på Tom yam är heller inte särskitl fin
 
 
Vi var och såg American sniper, som fick flera Oscarsnomineringar och vann 1 Oscar. Jag tyckte inte den var speciell, ännu en film om amerikansk patriotism
 
 Efter bion tog vi ett litet glas på Tempel Bar, jag har redan lärt känna vakten och tycker faktiskt det är ett trevligt ställe, på fredagen hade de dessutom en duktig bartender, så jag ser framemot fler drinkar där i framtiden
 
National Geographic fyller 125 år och hade en utställning på Värmlandsmuseet.
 
Moi i mina nya brillor från Versace
 
 Fin utställning, speciellt om du gillar fotografering
 
 
 
 
Min absoluta favvobild. Togs på 80-talet och har prytt många tidningars framsida. Var i rummet man än ställde sig tittade hon rakt på en, fascinerande
 
 Någon gillade att apa sig
 
 Tre primater
 
Alfies
 
 Skål
 
 Alltså riktigt usel mat på Alfies, torr lax och äcklig sås, kommer inte gå dit igen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: