callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Down the memory lane III

Kategori: Allmänt

Oj, jag har visst suttit uppe och kollat på en serie alldeles för länge nu. Fastade för en miniserie på HBO som heter Olive Kitteridge. Den var intressant så jag var tvungen att kolla alla 4 avsnitten och nu är det mitt i natten, och jag ska gå ut och gå med en kollega kl 10 imorgon, men well, det får gå!
Här kommer fler gamla bilder!
 
2007, Jag och en av mina äldsta vänner, ännu en kväll på Vanak
 
2008, på väg till uppropet på Läkarprogrammet dag 1. Gud vad glad jag var, efter 3 års försök hade jag äntligen kommit in och det i Göteborg dessutom!
 
2008, Nollning på läkarprogrammet
 
 2008, ännu mer nollning, här på Tranquilo i Göteborg
 
2008, en av dem första dagarna på läkarutbildningen, jag minns att vi alla var så lost, här tränar vi hjärt och lungräddning på dockan Mini Ann!
 
2008, en väldigt ny läkarkandidat tränar hjärt och lungräddning
 
 2008, ännu en bild från nollningen som pågick i en vecka, här i Villa Medici som är läkarstudenternas tillhåll
 
2008, jag och en kompis gick på persisk konsert och fick ta bild med pop-artisterna Kamran och Hooman
 
 2008, Vårbalen för bl a läkarstudenter här tillsammans med en kursare
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: