callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Down the memory lane II

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Vet inte vad ni tyckte om mitt nostalgiska inlägg igår med gamla bilder. Ni får gärna komma med feed back. Jag tycker iaf att det är väldigt kul själv att påminnas om allt roligt man har haft för sig så här får ni en fortsättning.
 
2007, på väg till Brännö med mamma och mitt ex
 
 2007, det är tyvärr sällan jag träffar släkten men här var vi iaf i Västerås på en fest, med i bild är min morbror och kusin
 
 2007, samma Västeråsbesök, här med min kusins dotter som bor i Tyskland, idag är hon en otroligt vacker 17 åring och vi ses med några års mellanrum och har alltid lika kul ihop
 
2007, samma resa till Västerås här med en kusin som jag tyvärr träffar sällan. Hon är designer och designar bl a otroligt fina väskor. Kanske dags att köpa något av hennes kreationer snart?
 
2007, jul hos mamma och Johan, snälla mamma hade lagat en soppa till mig eftersom jag var vegetarian redan då
 
2008, Nyårsafton på Vanak Göteborg, här med min kompis som just nu bor i Iran och har gift sig
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: