callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tylösand

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag och 3 vänner var i Tylösand och firade midsommar. Det är underbart fint där och vi hade kul. Vi gick ut på Leifs Lounge på midsommarafton och det var förstås knökfullt. Lite ungt klientel. Det jag kommer ta med mig från resan är hur mysigt det är att umgås med goda vänner, hur mysigt det är att bo i en hyrd stuga och naturligtvis den underbara naturen i Tylösand. Hotell Tylösand är lyxigt att bo på för övrigt och restaurangen har en himla fin utsikt.
 
Tylösand strand, wow
 
Bodde i en stuga som hör till St Olofs kapell på Tylösand, 5000 kr kostar det att hyra en vecka
 
 Mitt favvoställe på en stenhäll precis vid hotellet, oslagbart
 
 Rhododendronparken Tylösand
 
Grillat varje dag
 
I brist på midsommarkrans
 
 Vackra och på väg ut för att festa
 
 Moi
 
 Gänget, tacksam över att jag har bra vänner som gillar att hitta på saker
 
 Brudarna
 
Nya byxor från Zara och skor från Novita Scorett och två riktigt schyssta killar
 
Happy
 
 Hotell Tylösand
 
 Ny topp och nya byxor från Zara
 
 Utsikten på den restaurangen dödade, Hotell Tylösand
 
 Fina vänner on the beach
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: