callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Glossy box Juni

Kategori: Allmänt

Tjabba!
Nu har ännu en Glossy box anlänt. Jag fick den för 1-2 veckor sedan men har verkligen inte haft tid. Men nu ska ni få se på innehållet.
Det är Gynning som har designat boxen och temat är Ibiza. Det är en snygg box som jag kanske tom orkar spara.
 
Boxen innehåller:
 
Nagellack från Hot Makeup i färgen passion, 35 kr i butik
Snurrebuss från Freebra, 29kr i butik
Påstrykningsbar tattoo från Lulu DK, 349 kr i butik för ett A5 ark
Tints & Sass från Elizabeth Mott, kostar 219 kr i butik i originalförpackning
Ögonskugga från Medusa´s Makeup i färgen Maneater, 90 kr i butik
 
Som vanligt när jag fick min box blev jag först lite halvbesviken. Lila ögonskuggor har jag redan 3 av, köpte nyss ett oranget nagellack och fake tattoos hade vi när vi gick på högstadiet. Men när jag testade så var inte nagellacket exakt i den nyansen jag redan har och ögonskuggan var ändå ganska så fräck, mittemellan rosa och lila. Tatueringen får jag väl ge en chans när så många stora bloggare har skrivit om den.
Två produkter som jag inte behöver är bakstycken till örhängen och så även den färgade formulan Tints & Sass. Man ska tydligen kunna ha det på både kinderna och läpparna, men det är alltså inte ett vanligt läppstift. Vill ni ha dessa 2 produkter så skriver ni till mig så skickar jag dem till den första som skrivit. Glöm inte skriva adress, den publicerar jag naturligtvis inte.
Lev väl!
 
Färgglad box, design by Gynning
 
 Fint förpackat
 
 Innehållet
 
 Skuggan på, söt färg
 
 Två produkter som du kan bli den lyckliga ägaren till! Skriv till mig så skickar jag dem till dig! Snällt vad?
 

Kommentarer

  • Mickis säger:

    Snygg färg på skuggan!

    2015-08-06 | 15:10:10

Kommentera inlägget här: