callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nöjd med dagen

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag fortsatte kursen som mitt nya jobb inleds med. Idag pratade vi bl a om hjärtsjukdomar och tränade hjärt och lungräddning. Det är svårare än man tror. Skönt att få träna det om och om tycker jag, så gör man förhoppningsvis rätt när det väl händer något.
Efter jobbet promenerade jag till gymmet och gick på ett spinningspass. Jag gillar SATS i centrum i Karlstad. Många pass och bra läge. Sedan en promenad tillbaka hem.
Så allt som allt har det varit en bra dag. Och jag lär ju känna fler och fler av mina blivande kollegor också och hoppas kunna hitta några att umgås med.
Nu duschen och sedan sängen. Imorgonkväll är vi bjudna på middag igen så det kommer bli skoj!
Vi hörs!
 
Efter ett svettigt spinningspass. Nya träningskläder från H&M. Sjukt billigt, byxor 200 kr och topp 149 kr. och de har tom 20% rabatt på alla sina sportkläder till 2 feb. Så löp och köp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: